Επιστροφές Προϊόντων (MR)

Επιστροφές Προϊόντων

ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ, ΟΡΟΙ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Βεβαιωθείτε ότι βάλατε στο καλάθι σας τα σωστά προϊόντα. Για να είστε σίγουροι γι’ αυτό ελέγξτε σειριακούς κωδικούς (S/N) – Model – IMEI των συσκευών σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και την εφαρμογή GOOGLE LENS από ΕΔΩ για ANDROID Συσκευές και ΕΔΩ για IOS Συσκευές. Αν για οποιονδήποτε λόγο δεν μπορείτε να εντοπίσετε τον τύπο της συσκευή σας, επικοινωνήστε μαζί μας. Είμαστε σε θέση να σας απαντήσουμε.

Από τη στιγμή που ολοκληρώνεται την παραγγελία σας, στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, ταυτόχρονα συμφωνείται με τους παρακάτω όρους.

Σε όλα τα ανταλλακτικά μας, πριν αποσταλούν, γίνεται τελευταίος τεχνικός (οπτικός) έλεγχος, φωτογραφίζονται, κωδικοποιούνται με σειριακό αριθμό, σφραγίζονται με μελάνι και κλείνονται αεροστεγώς σε ειδικά σακουλάκια. Διασφαλίζοντας την ποιότητα ακόμη περισσότερο.

Σας γνωστοποιούμε ότι το έμπειρο προσωπικό μας είναι σε θέση να γνωρίζει ποιο ανταλλακτικό έχει προμηθευτεί, έχει αποθηκεύσει και έχει προμηθεύσει η εταιρεία μας, λόγω του μοναδικού εσωτερικού σειριακού κωδικού κάθε προϊόντος. Ως εκ τούτου, ανταλλακτικά που έρχονται στην εταιρεία μας, από άλλους προμηθευτές, θα επιστρέφονται με χρέωση 7,50€ επτά ευρώ και 50 λεπτά του ευρώ.

 

ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ

Για τα ανταλλακτικά η εγγύηση ισχύει εφόσον έχει γίνει ορθή χρήση του προϊόντος Δηλ να μην έχει γρατζουνιές, σπασίματα, κομμάτια που λείπουν, εσωτερικό σπάσιμο (AMOLED – OLED), υγρασία – ζημιά από υγρά,  σε περίπτωση που διαπιστωθεί το αντίθετο, τότε η εταιρεία μας επιφυλάσσεται για την κάλυψη της εγγύησης και μπορεί να διεκδικήσει το κόστος διαχείρισης μεταφοράς και αποθήκευσης. Η Εγγύηση καλύπτει την αντικατάσταση του ιδίου προϊόντος ίσης ή μεγαλύτερης αξίας. Η έκδοση πιστωτικού δελτίου – κουπονιού αφορά μόνο την περίπτωση που δεν υπάρχει στο απόθεμα της αποθήκης μας προϊόν προς κάλυψη σας.

 

ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΛΥΨΗ ΕΓΓΥΗΣΕΩΝ

  • Έμπειρος τεχνικός στην τοποθέτηση των ανταλλακτικών.
  • Χρήση εργαλείων που δεν δημιουργούν στατικό ηλεκτρισμό
  • Να χρησιμοποιεί αντιστατικό πάγκο
  • Να μονώνονται ακάλυπτα σημεία αγωγών με ταινία CAPTON
  • Δεν απασφαλίζουμε κοννέκτορες με μεταλλικά αντικείμενα ή νύχια.
  • Σε όλες τις οθόνες για iPhone τεχνολογίας OLED είναι απαραίτητη η ειδική κόλλα διπλής (Φλάντζα – Adhesive Tape).
  • Δεν έχει αλλοιωθεί – στρεβλωθεί η γεωμετρία του ανταλλακτικού.
  • Δεν χρησιμοποιήθηκε κολλητήρι ή θερμός αέρας για να γίνει μικροεπισκευή στο ανταλλακτικό (εξαιρούνται οι κοννέκτορες φόρτισης και IC)

 

ORIGINAL ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ

Σε όλα τα Original ανταλλακτικά παρέχουμε εγγύηση δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών που αφορά όλη τη διαχείριση από την αποθήκη μας έως και πριν τον τεχνικό που θα τοποθετήσει το ανταλλακτικό. (Δεδομένου ότι, τα Original ανταλλακτικά, δέχονται stress tests σύμφωνα με τις προδιαγραφές που θέτει ο εκάστοτε κατασκευαστής).

Τονίζουμε ότι οι οθόνες Original iPhone είναι ανταλλακτικά που έχουν αφαιρεθεί από κινητά (PULLED) και δεν διαθέτουν ταινίες προστασίας. Διαθέτουν όμως σειριακό αριθμό και είναι κι αυτές ελεγχόμενο υλικό με σειριακό εσωτερικό αριθμό. ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΤΕ ΤΙΣ ΟΘΟΝΕΣ ΑΥΤΕΣ ΜΕ ADHESIVE TAPE.

OEM ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ (ΣΥΜΒΑΤΑ Ή ΑΠΟ 3ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ)

Κάνουμε προσπάθειες και αναζητούμε όλο και καλύτερους κατασκευαστές ΟΕΜ ανταλλακτικών. Στα ΟΕΜ ανταλλακτικά, η εταιρεία μας είναι σε θέση να σας καλύψει εγγύηση καλής λειτουργίας τριών (3) μηνών.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλ. να έχουν αποσφραγισθεί – χρησιμοποιηθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους και η ταινία ασφαλείας και γνησιότητας της εταιρείας μας.

Δεν υποχρεούμαστε στην αντικατάσταση του προϊόντος όταν αυτό που επιλέξατε δεν είναι τελικά της αρεσκείας σας.

  • Τι γίνετε αν δεν χρειάζεστε πλέον το ανταλλακτικό;
  • Απάντηση

 

 

Αν δεν χρειάζεστε το ανταλλακτικό για κάποιον λόγο που δεν θα εξετάσουμε, τότε θα πρέπει, αφού ακολουθήσετε την διαδικασία ανοίγματος RMA, να μας το επιστρέψετε στην αρχική του συσκευασία χωρίς, οπωσδήποτε, να έχει ανοιχτεί το αεροστεγές σακουλάκι. Τα έξοδα επιστροφής και διαχείρισης, σε αυτήν περίπτωση, επιβαρύνουν εσάς και αντιστοιχούν σε 3,50€ τρία ευρώ και πενήντα λεπτά του ευρώ.

 

Αν έχετε αποσφραγίσει το ανταλλακτικό τότε πρέπει να το φωτογραφήσετε αποδεικνύοντας ότι το ανταλλακτικό αγοράστηκε από την εταιρεία μας, να το αποστείλετε στην εφαρμογή Viber και στον Αριθμό: 6974344435 ΔΕ-ΠΑ 09:00-18:00, ώστε να ξεκινήσει η διαδικασία RMA και όταν παραληφθεί θα περάσει από τεχνικό έλεγχο με κάθε επιφύλαξη. ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ. Τα έξοδα επιστροφής και διαχείρισης, σε αυτήν περίπτωση, επιβαρύνουν εσάς και αντιστοιχούν σε 7,50€ επτά ευρώ και πενήντα λεπτά του ευρώ.

  *Σημείωση: τα δέματα που αποστέλλετε θα πρέπει να έχουν σε εμφανή σημείο τα στοιχεία του αποστολέα και τον Αριθμό RMA που σας δόθηκε από το προσωπικό της εταιρείας μας.


Επιστροφή Προϊόντος – Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Στη περίπτωση που το προϊόν είναι προβληματικό, η επιστροφή του γίνεται με βάση τη πολιτική DOA που ισχύει για κάθε κατασκευαστή, χωρίς χρέωση μεταφορικών. Επειδή κάποιοι κατασκευαστές, παρέχουν υποστήριξη στο χώρο του πελάτη, είναι σημαντικό να επικοινωνήσετε με τον πάροχο της εγγύησης.

Στην περίπτωση που το προϊόν είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε,ή απλά θέλετε την ακύρωση της παραγγελίας σας,η για οποιοδήποτε άλλο λόγο, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την αγορά του. Επιστροφή του προϊόντος, σε αυτή τη περίπτωση, μπορεί να γίνει μόνο όταν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και με πλήρη αυθεντική συσκευασία. Αφορά Μόνο αποδείξεις και πελάτες Λιανικής βάση Ν.2251/94.

Τα έξοδα μεταφοράς καλύπτονται από το MediaRam σε περίπτωση που το προϊόν επιστρέφεται επειδή είναι προβληματικό(DOA) ή διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε. Σε κάθε άλλη περίπτωση τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν εσάς.

Μετά την επιστροφή και αφού ελεγχθεί το προϊόν, θα σας αποστείλουμε το σωστό προϊόν ή αντίστοιχα το επισκευασμένο-αντικατεστημένο από εγγύηση.

Η εγγύηση σε ανταλλακτικά προϊόντα (Εξαρτήματα) δεν ισχύει εφόσον γίνει η τοποθέτηση από μη εξουσιοδοτημένο τεχνικό και εφόσον αφαιρεθούν τα προστατευτικά αυτών.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή ή χρησιμοποιημένα η ΕΤΑΙΡΕΙΑ έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τίνος σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη προς το εισπραχθέν τίμημα.

Ακύρωση Παραγγελίας

Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις :

Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελιάς μπορείτε να πατήσετε το κουμπί «Ακύρωση» που βρίσκεται κάτω αριστερά στην οθόνη σας. Κάνοντας «κλικ» σε αυτό διακόπτεται αυτόματα η διαδικασία παραγγελιάς.

Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε το 2310 235222 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή της παραγγελιάς σας.

Μετά την παραλαβή του προϊόντος, καλέστε μας στο 2310 235222 ή επικοινωνήστε μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου, εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελιάς. Ένας συνεργάτης μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα και θα σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές σας.

Η δυνατότητα αυτή σας προσφέρεται μέχρι τη στιγμή που θα συντελεστεί η αποστολή της παραγγελίας σας. Μετά το χρονικό αυτό σημείο δεν είναι δυνατή η ακύρωση μέσω του on line μηχανισμού και θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας (στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να επωμιστεί τε το κόστος μεταφορικών αποστολής και επιστροφής της παραγγελίας, το οποίο είναι 3 ευρώ με Φ.Π.Α.)

Δικαίωμα υπαναχώρησης

  1. Από την ημέρα της υποβολής της παραγγελίας του πελάτη έως και την πάροδο δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης παροχής υπηρεσιών (όταν πρόκειται τέτοια σύμβαση), ή από την παράδοση (όταν πρόκειται για προϊόντα) και μάλιστα όταν είναι πολλά στην ίδια παραγγελία από την παράδοση και του τελευταίου ενώ όταν υπάρχει υποχρέωση παράδοσης προϊόντων σε τακτά διαστήματα από την παράδοση του πρώτου, ο πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση.
  2. Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη για τον πελάτη και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν αμεταχείριστο, ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους. Υπαναχώρηση δεν νοείται σε περίπτωση που ο πελάτης έχει χρησιμοποιήσει ή ενεργοποιήσει το είδος έστω και μια φορά οπότε το προϊόν θεωρείται πλέον μεταχειρισμένο.
  3. Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν. 


  1. Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται στην περίπτωση που η αγορά εξοφλήθηκε με χρέωση μέσω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας ως εξής: η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει τη τράπεζα με την οποία συνεργάζεται για τη διεκπεραίωση των συναλλαγών αυτών, για την ακύρωση της εν λόγω συναλλαγής (οπότε αυτή εν συνεχεία, εφόσον δεν τυγχάνει η ίδια εκδότρια της εν λόγω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας, θα διαβιβάσει την ενημέρωση για την ακύρωση της συναλλαγής στην εκδότρια της κάρτας, τράπεζα για να προβεί σε ακύρωση της χρέωσης με βάση την πολιτική που εκάστοτε εφαρμόζει και τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη). Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ κατόπιν της ενημέρωσης αυτής προς τη συνεργαζόμενη τράπεζα, δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που αποφασίζει η εκδότρια της κάρτας τράπεζα και ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση της τράπεζας με τον πελάτη
  2. Δεν επιστρέφονται δαπάνες παράδοσης μόνον αν ο πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Επίσης ο πελάτης υποχρεούται (εκτός εάν ο προμηθευτής έχει προσφερθεί να παραλάβει τα αγαθά ο ίδιος) να επιστρέφει τα προϊόντα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία κοινοποίησε την υπαναχώρηση.
  3. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται να αποκρούσει την δήλωση υπαναχώρησης αν το είδος δεν προσφέρεται προς επιστροφή νομίμως και προσηκόντως, δηλαδή στην κατάσταση που παραδόθηκε και όχι μεταχειρισμένο. Ο πελάτης, εφόσον η ΕΤΑΙΡΕΙΑ κατά την ελεύθερη κρίση της και κατά παρέκκλιση, δεχθεί επιστροφή μεταχειρισμένου είδους ενόψει υπαναχώρησης, ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία για την εύλογη μείωση της αξίας του είδους, λόγω της χρήσης του. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό. Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τα παρασχεθέντα μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης. Εάν ο καταναλωτής ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης τυχόν συνδεδεμένες συμβάσεις λήγουν αυτομάτως, χωρίς κανένα κόστος για τον πελάτη.


  • Επιστροφές Χρημάτων

Εάν θέλετε να ακυρώσετε μία παραγγελία και την έχετε ήδη εξοφλήσει μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας μας ή μέσω πιστωτικής κάρτας παρακαλούμε ενημερώστε μας με ένα απλό τηλέφωνο στοστο τηλ. 2310 235222 στο e-mail retail@media-ram.gr αφορά παραγγελίες που δεν έχουν διεκπεραιωθεί αποσταλεί.Η διαδικασία επιστροφής χρημάτων ανάλογα τη τράπεζα μπορεί να διαρκέσει από 3-20 εργάσιμες ημέρες. Επιστροφές χρημάτων γίνονται μόνο όταν δεν υπάρχουν διαθέσιμα τα προϊόντα που παραγγείλατε ή για ακύρωση παραγγελίας εφόσον δεν έχει αποσταλεί το προϊόν.Εφόσον έχετε παραλάβει το προϊόν και θέλετε ακυρωση της παραγγελίας, θα γίνει ο σχετικός έλεγχος για το άθικτο της συσκευασίας και θα σας γίνει Πίστωση του ποσού για μελλοντική αγορά.Η εταιρεία μας δε φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση που το προϊόν δε καλύπτει τις προδιαγραφές που αναφέρονται από τον αντιπρόσωπο ή τις ανάγκες σας.











































Επιστροφές Rma θα γίνονται δεκτές μόνο με τον αριθμό επιστροφής που σας έχει εκδοθεί και στο κατάστημα μέχρι τις 3 το μεσημέρι.

ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ Δευτέρα-Παρασκευή 9:30-18:00 2311 827000 2310 235222


retail@media-ram.gr

(εκτός αργιών) για πληροφορίες.

Οδηγίες Χρήσης και Εγγύησης

Η εγγύηση για όλα τα εξαρτήματα-ανταλλακτικά για κινητά τηλέφωνα tablet υπολογιστές είναι 3 μήνες και αφορά μονο εξουσιοδοτημένους πιστοποιημένους τεχνικούς. Σε κάθε άλλη περίπτωση το ανταλλακτικό δεν συνοδεύεται από καμία άλλη εγγύηση παρά μονο με 7 Μέρες DOA με Test on Air και εφόσον δεν αφαιρεθούν τα προστατευτικά αυτών ή δεν είναι στην αρχική του κατάσταση, βάση Ευρωπαϊκής Νομοθεσίας.

Τα συμβατά ανταλλακτικά κατασκευάζονται από τρίτο εργοστάσιο τα οποία μπορεί να έχουν διαφορά στην ποιότητα χρωμάτων ή φωτισμού ή γενικά κατασκευαστικές διαφορές σε σχέση με το γνήσιο.