Επιστροφές Προϊόντων (MR)

Επιστροφές Προϊόντων

ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ, ΟΡΟΙ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Βεβαιωθείτε ότι βάλατε στο καλάθι σας τα σωστά προϊόντα. Για να είστε σίγουροι γι’ αυτό ελέγξτε σειριακούς κωδικούς (S/N) – Model – IMEI των συσκευών σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και την εφαρμογή GOOGLE LENS από ΕΔΩ για ANDROID Συσκευές και ΕΔΩ για IOS Συσκευές. Αν για οποιονδήποτε λόγο δεν μπορείτε να εντοπίσετε τον τύπο της συσκευή σας, επικοινωνήστε μαζί μας. Είμαστε σε θέση να σας απαντήσουμε.

Από τη στιγμή που ολοκληρώνεται την παραγγελία σας, στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, ταυτόχρονα συμφωνείται με τους παρακάτω όρους.

Σε όλα τα ανταλλακτικά μας, πριν αποσταλούν, γίνεται τελευταίος τεχνικός (οπτικός) έλεγχος, φωτογραφίζονται, κωδικοποιούνται με σειριακό αριθμό, σφραγίζονται με μελάνι και κλείνονται αεροστεγώς σε ειδικά σακουλάκια. Διασφαλίζοντας την ποιότητα ακόμη περισσότερο.

Σας γνωστοποιούμε ότι το έμπειρο προσωπικό μας είναι σε θέση να γνωρίζει ποιο ανταλλακτικό έχει προμηθευτεί, έχει αποθηκεύσει και έχει προμηθεύσει η εταιρεία μας, λόγω του μοναδικού εσωτερικού σειριακού κωδικού κάθε προϊόντος. Ως εκ τούτου, ανταλλακτικά που έρχονται στην εταιρεία μας, από άλλους προμηθευτές, θα επιστρέφονται με χρέωση 7,50€ επτά ευρώ και 50 λεπτά του ευρώ.

 

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

1. Σε περίπτωση Ελαττωματικού ακολουθείτε τη διαδικασία RMA.

2. Σε περίπτωση που δεν χρειάζεστε το ανταλλακτικό ακολουθείται τη διαδικασία ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ.

3. Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παραδόθηκαν στον χρήστη, στην αρχική πλήρη συσκευασία που κανονικά συνοδεύει το προϊόν (να μην έχει βγει καμία ΑΠΟΛΥΤΩΣ ζελατίνα από το προϊόν, να μην έχει παραποιηθεί ο σειριακός αριθμός του προϊόντος, να συμφωνεί η κωδικοποίηση του προϊόντος με την συσκευασία ή ΙΜΕΙ), μαζί με όλα τα έγγραφα που περιλαμβάνονται σε αυτήν και να συνοδεύονται από το νόμιμο παραστατικό αγοράς τους (και Δελτίο αποστολής για πελάτες χονδρικής και αίτηση Υπαναχώρησης που θα αποστέλλεται μετά από επικοινωνία σε πελάτες χονδρικής και λιανικής) ΑΝΑΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΕΜΑ, ΚΑΙ ΕΜΦΑΝΩΣ ΣΕ ΔΥΟ (2) ΠΛΕΥΡΕΣ <ΥΠ΄ΟΨΙΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ>. Η MEDIA-RAM δύναται κατά την παραλαβή επιστρεφόμενων ειδών που δεν πληρούν τις ανωτέρω προϋποθέσεις, ή θα πιστώνεται το προϊόν και θα αφαιρείται η έκπτωση απ΄όλη την παραγγελία που είχε τοποθετηθεί το επιστρεφόμενο προϊόν  ή  αν σε μεταξύ μας συνεννόηση δεν γίνει αποδεκτό αυτό,  το προϊόν θα επιστρέφεται στον αποστολέα με δική του χρέωση. Σε περίπτωση άρνησης παραλαβής, το προϊόν θα καταστρέφεται.

4. Σε όλες τις περιπτώσεις, στις οποίες από λάθος της MEDIA-RAM (πχ λάθος στην παραγγελιοληψία, στην αποστολή κ.λ.π ) απεστάλησαν στον χρήστη προϊόντα που δεν παρήγγειλε και ο χρήστης προέβη καλόπιστα στην παραλαβή τους. Η επιστροφή των μη παραγγελθέντων ειδών πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός τριών (3) ημερών από την παραλαβή τους, άλλως η MEDIA-RAM δεν υποχρεούται να προβεί εκ νέου σε εκτέλεση της αρχικής παραγγελίας. Η επιστροφή προϊόντων πραγματοποιείται χωρίς οικονομική επιβάρυνση του χρήστη. Σε περίπτωση παράδοσης ελαττωματικού προϊόντος, σύμφωνα με την πολιτική αντικατάστασης ελαττωματικών προϊόντων της MEDIA-RAM, που περιγράφεται παρακάτω.

ΕΓΓΥΗΣΗ DOA (DEAD ON ARRIVAL)

Η MEDIA-RAM παρέχει τη δυνατότητα αντικατάστασης του ελαττωματικού προϊόντος που παρέδωσε, εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζει ο κατασκευαστής του προϊόντος και εμφανίζεται στον παρακάτω πίνακα.

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ

ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ (Ημέρες από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος από τον τελικό καταναλωτή)*

ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΕΓΓΥΗΣΗΣ (Μήνες)

SAMSUNG

7

0

HUAWEI

7

0

XIAOMI

7

0

REALME

7

0

Τα κριτήρια για τον χαρακτηρισμό ενός προϊόντος ως άμεσης αντικατάστασης (DOA) είναι το προϊον κατά την πρώτη ενεργοποίηση (δοκιμή στον αέρα χωρίς να έχουν αφαιρεθεί ζελατίνες και χωρίς να έχει χρησιμοποιηθεί κόλλα ή ισοπροπανόλη ή κόλλες από την μπαταρία) να βρίσκεται εκτός ή περιορισμένης ή προβληματικής λειτουργίας.

- Παράλληλα υπάρχουν και κάποια επιπρόσθετα κριτήρια που πρέπει να πληρούνται ώστε να χαρακτηριστεί ένα τέτοιο προϊόν ως άμεσης αντικατάστασης (DOA) και είναι τα ακόλουθα:

- To προϊόν να μην έχει υποστεί αντικανονική χρήση όπως αυτή ορίζεται στην κάρτα εγγύησης. Σε αντίθετη περίπτωση το προϊόν θα αντιμετωπίζεται σύμφωνα με τους όρους της εγγύησης.

- Το προϊόν πρέπει να είναι πλήρες και στην συσκευασία παραλαβής, δηλαδή στο αρχικό του πακέτο σακουλάκια, και εγγύηση, χωρίς αυτά να έχουν υποστεί φθορά.

- Ο αριθμός σειράς του προϊόντος (BARCODE) θα πρέπει να συμφωνεί με αυτόν του κουτιού ή συσκευασίας και της απόδειξης αγοράς ή τιμολογίου.

- Το προϊόν δεν θα πρέπει να φέρει σημάδια «κακής» μεταχείρισης ( χτυπήματα, γρατσουνιές, σπασμένα εξαρτήματα καθώς και άλλα εμφανή σημάδια χρήσης ).

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ RMA-DOA

Στην περίπτωση του ελαττωματικού προϊόντος (DOA) και εφόσον πληρούνται όλα τα ανωτέρω κριτήρια, ο πελάτης θα πρέπει να έρθει σε επαφή με το προσωπικό της MEDIA-RAM, στέλνοντας μήνυμα στην εφαρμογή Viber και στον Αριθμό: 6974344435 ΔΕ-ΠΑ 10:00-16:00, ώστε να ξεκινήσει η διαδικασία RMA-DOA και όταν παραληφθεί θα περάσει από τεχνικό έλεγχο με κάθε επιφύλαξη. Η διαδικασία ενδέχεται να ξεπεράσει και τον ένα (1) μήνα.

Εάν αποδειχθεί ότι το προϊόν αποτελεί DOA, ο πελάτης απαλλάσσεται από την χρέωση για την παραλαβή και επιστροφή του προϊόντος. Σε κάθε άλλη περίπτωση, ο πελάτης επιβαρύνεται με τα μεταφορικά και το κόστος επισκευής, εφόσον το προϊόν δεν καλύπτεται από την εγγύηση του κατασκευαστή.

ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ RMA-ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟΥ

ORIGINAL ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ

Σε όλα τα Original ανταλλακτικά δεν υπάρχει διαδικασία RMA επιστροφής και παρέχουμε μόνο επιστροφή άθικτου (υπαναχώρησης που περιγράφεται παρακάτω) επτά (7) ημερολογιακών ημερών. Καμία άλλη εγγύηση δεν καλύπτεται. ΑΓΟΡΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΕΥΘΥΝΗ (Δεδομένου ότι, τα Original ανταλλακτικά, δέχονται stress tests σύμφωνα με τις προδιαγραφές που θέτει ο εκάστοτε κατασκευαστής έχουν fail rate κάτω του 0,015%). Η εταιρεία μας οφείλει να τσεκάρει τη λειτουργικότητα, σωστή συσκευασία και τοποθέτηση για μεταφορά του ανταλλακτικού. Ισχύουν όλες οι πιο πάνω συνθήκες.

Τονίζουμε ότι οι οθόνες Original iPhone είναι ανταλλακτικά που έχουν αφαιρεθεί από κινητά (PULLED) και δεν διαθέτουν ταινίες προστασίας. Διαθέτουν όμως σειριακό αριθμό και είναι κι αυτές ελεγχόμενο υλικό με σειριακό εσωτερικό αριθμό. Διατίθενται από τους προμηθευτές μας ως Original (PULLED). Δεν φέρουμε ευθύνη για την τυγχάνουσα έκδοση του προϊόντος που διαθέτετε. Να είστε προσεκτικοί κατά την αγορά και τοποθέτησή τους. ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΤΕ ΤΙΣ ΟΘΟΝΕΣ ΑΥΤΕΣ ΜΕ ADHESIVE TAPE.

OEM – AFTER MARKET ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ (ΣΥΜΒΑΤΑ Ή ΑΠΟ 3ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ)

Κάνουμε προσπάθειες και αναζητούμε όλο και καλύτερους κατασκευαστές ΟΕΜ-AFTER MARKET ανταλλακτικών. Στα ΟΕΜ ανταλλακτικά, η εταιρεία μας είναι σε θέση να σας καλύψει εγγύηση καλής λειτουργίας τριών (3) μηνών.

Για τον τόπο και τρόπο πραγματοποίησης της επιστροφής των προϊόντων ο χρήστης οφείλει να επικοινωνήσει με την «Εξυπηρέτηση Πελατών MEDIA-RAM», είτε καλώντας στο 217 000 7788 καθημερινά 10:00-16:00, είτε στέλνοντας e-mail στο support@media-ram.gr είτε στέλνοντας μήνυμα στην εφαρμογή Viber και στον Αριθμό: 6974344435 ΔΕ-ΠΑ 10:00-16:00, ώστε να ξεκινήσει η διαδικασία RMA-ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟΥ και όταν παραληφθεί θα περάσει από τεχνικό έλεγχο με κάθε επιφύλαξη. Η διαδικασία ενδέχεται να ξεπεράσει και τον ένα (1) μήνα. ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ. Σε αυτήν τη περίπτωση τα προϊόντα θα επιστρέφονται στον αποστολέα με δική του χρέωση. Σε περίπτωση άρνησης παραλαβής, θα καταστρέφονται.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΑΘΙΚΤΟΥ

Υπαναχώρηση

Ο πελάτης έχει δικαίωμα υπαναχώρησης υπό τους όρους και προϋποθέσεις που προβλέπουν οι διατάξεις του Ν. 2251/1994 περί προστασίας του καταναλωτή, ήτοι δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση, σε κλειστή συσκευασία χωρίς δηλ. να έχουν αποσφραγισθεί – χρησιμοποιηθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους και η ταινία ασφαλείας και γνησιότητας της εταιρείας μας, ενώ τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν την MEDIA-RAM. Ως παραλαβή θεωρείται η ημέρα που ο πελάτης ή ένα τρίτο πρόσωπο που υποδείχθηκε από τον ίδιο απέκτησε την φυσική κατοχή των προϊόντων. Σε περίπτωση που ο πελάτης με την ίδια παραγγελία αγόρασε περισσότερα προϊόντα τα οποία παραδόθηκαν ξεχωριστά, ημέρα παραλαβής θεωρείται η ημέρα που παρέλαβε το τελευταίο προϊόν.

Ο πελάτης ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ υπαναχώρησης εάν είναι νομικό πρόσωπο ή φυσικό πρόσωπο (ΠΕΛΑΤΕΣ ΧΟΝΔΡΙΚΗΣ) που προβαίνει στην αγορά των προϊόντων για χρήση στο πλαίσιο της εμπορικής, επιχειρηματικής, βιοτεχνικής ή ελευθέριας επαγγελματικής δραστηριότητα . Ομοίως στις περιπτώσεις του άρθρου 31μ, ιβ του ν.2251/94 και σε κάθε άλλη περίπτωση που αυτό προβλέπεται από τον νόμο ή την παρούσα σύμφωνα με το νόμο. Δεν υποχρεούμαστε στην αντικατάσταση του προϊόντος όταν αυτό που επιλέξατε δεν είναι τελικά της αρεσκείας σας.

Ενδεικτικά δεν υπάρχει δικαίωμα άσκησης υπαναχώρησης σε προϊόντα όπως πχ ακουστικά, την προμήθεια σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση και την προμήθεια ψηφιακού περιεχομένου μη παρεχόμενου πάνω σε υλικό μέσο, εάν η εκτέλεση ξεκίνησε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή και την επιβεβαίωση εκ μέρους του ότι χάνει έτσι το δικαίωμα του υπαναχώρησης.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης ασκείται με την υποβολή του αντίστοιχου εντύπου υπαναχώρησης που θα σας αποσταλεί από το τμήμα επιστροφών της εταιρείας μας, ή άλλου εγγράφου με αντίστοιχο περιεχόμενο. Η δήλωση υπαναχώρησης υποβάλλεται ηλεκτρονικά στην διεύθυνση support@media-ram.gr και συνοδεύει φυσικά κατά την επιστροφή του προϊόντος.

Η MEDIA-RAM θα ενημερώσει άμεσα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τον πελάτη για την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης. Στην περίπτωση αυτή η MEDIA-RAM υποχρεούται να επιστρέψει τα καταβληθέντα από τον πελάτη ποσά (αξία επιστρεφόμενου προϊόντος και δαπάνες αποστολής κατά την παραλαβή του) εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, από την ημερομηνία υποβολής της δήλωσης υπαναχώρησης του πελάτη. Σε περίπτωση αντικαταβολής τα καταβληθέντα ποσά καταβάλλονται σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει ο πελάτης στην MEDIA-RAM.

Σε περίπτωση πληρωμής μέσω πιστωτικής κάρτας, πραγματοποιείται πίστωση του τιμήματος στην κάρτα που χρησιμοποίησε ο χρήστης για την συναλλαγή, έπειτα από εντολή της MEDIA-RAM προς την τράπεζα. Σε περίπτωση που το τίμημα καταβλήθηκε με μετρητά, η MEDIA-RAM πιστώνει τον τραπεζικό λογαριασμό που υποδεικνύει στην δήλωση υπαναχώρησης ή/και στην Εξυπηρέτηση πελατών support@media-ram.gr.

ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ

Για τα ανταλλακτικά η εγγύηση ισχύει εφόσον έχει γίνει ορθή χρήση του προϊόντος Δηλ να μην έχει γρατζουνιές, σπασίματα, κομμάτια που λείπουν, εσωτερικό σπάσιμο (AMOLED – OLED), υγρασία – ζημιά από υγρά,  σε περίπτωση που διαπιστωθεί το αντίθετο, τότε η εταιρεία μας επιφυλάσσεται για την κάλυψη της εγγύησης και μπορεί να διεκδικήσει το κόστος διαχείρισης μεταφοράς και αποθήκευσης. Η Εγγύηση καλύπτει την αντικατάσταση του ιδίου προϊόντος ίσης ή μεγαλύτερης αξίας. Η έκδοση πιστωτικού δελτίου – κουπονιού αφορά μόνο την περίπτωση που δεν υπάρχει στο απόθεμα της αποθήκης μας προϊόν προς κάλυψη σας.

 

ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΛΥΨΗ ΕΓΓΥΗΣΕΩΝ

  • Έμπειρος τεχνικός στην τοποθέτηση των ανταλλακτικών.
  • Χρήση εργαλείων που δεν δημιουργούν στατικό ηλεκτρισμό
  • Να χρησιμοποιεί αντιστατικό πάγκο
  • Να μονώνονται ακάλυπτα σημεία αγωγών με ταινία CAPTON
  • Δεν απασφαλίζουμε κοννέκτορες με μεταλλικά αντικείμενα ή νύχια.
  • Σε όλες τις οθόνες για iPhone τεχνολογίας OLED είναι απαραίτητη η ειδική κόλλα διπλής (Φλάντζα – Adhesive Tape).
  • Δεν έχει αλλοιωθεί – στρεβλωθεί η γεωμετρία του ανταλλακτικού.
  • Δεν χρησιμοποιήθηκε κολλητήρι ή θερμός αέρας για να γίνει μικροεπισκευή στο ανταλλακτικό (εξαιρούνται οι κοννέκτορες φόρτισης και IC)

 

Εγγυήσεις-Service

Εγγύηση

Για πληροφορίες σχετικές με τις εγγυήσεις των προϊόντων που αγοράζετε από το Media Ram ανατρέξτε στις συσκευασίες των προϊόντων.

Η εγγύηση σε ανταλλακτικά προϊόντα (Εξαρτήματα), βάση Ευρωπαϊκής νομοθεσίας, δεν ισχύει εφόσον γίνει η τοποθέτηση από μη εξουσιοδοτημένο επίσημο τεχνικό-Service και εφόσον αφαιρεθούν τα προστατευτικά αυτών, ή έχει οποιαδήποτε σημάδια τοποθέτησης ή χρήσης πέρα του τεστ που οφείλει ο τεχνικός να εφαρμόσει.

ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ Δευτέρα-Παρασκευή 09:30-18:00

Τηλεφωνική Υποστήριξη 2317005544 ΔΕ-ΠΑ 10:00-18:00

για πελάτες λιανικής retail@media-ram.gr

για πελάτες χονδρικής b2b@media-ram.gr

(εκτός αργιών).

ΕΓΓΥΗΣΗ SUPPORT+ PLUS

Η βασική υπηρεσία Εγγύησης που παρέχεται σε όλα τα ΟΕΜ ανταλλακτικά είναι 7 Μέρες DOA με τεστ στον αέρα και χωρίς την αφαίρεση των προστατευτικών του ανταλλακτικού.

Οι παροχές του Support+ Plus περιέχουν δωρεάν αντικατάσταση οθόνης με χρήση του εξειδικευμένου μας service. (Θα πρέπει ο χρήστης να αποστείλει στην εταιρεία μας την συσκευή)

Οι εγγυήσεις έχουν ως εξής

1) 3 Μήνες (Bronze Εγγύηση)

2) 6 Μήνες (Silver Εγγύηση)

3) 1 Έτος (Gold Εγγύηση)

Απαραίτητη προϋπόθεση για να ισχύει η εγγύηση είναι τα παρακάτω:

Δεν θα πρέπει το ανταλλακτικό, σύμφωνα με τους όρους της εγγύησης του SUPPORT+ PLUS, να φέρει υγρασία, έντονες γρατζουνιές, χτυπήματα, τσακισμένα ή σκισμένα flex, μη σωστή τοποθέτηση, μη εξουσιοδοτημένη αναβάθμιση συσκευής ή οποιαδήποτε άλλη ενέργεια επηρεάσει αρνητικά την λειτουργεία του ανταλλακτικού.

Η εγγύηση καλύπτει το ανταλλακτικό και την εργασία εφόσον δεν προκύπτουν τα παραπάνω. Τα μεταφορικά επιβαρύνουν το τελικό αγοραστή.

Οδηγίες Χρήσης και Εγγύησης

1)Κάντε τεστ το ανταλλακτικό στον αέρα πριν την τοποθέτηση 

2)Μην αφαιρείτε προστατευτικά εάν δεν σιγουρευτείτε ότι είναι πλήρες λειτουργικό το ανταλλακτικό. 

3)Μην πιέζετε το κάτω μέρος των εξαρτημάτων-Flex με το χέρι σας. 

4)Μην στραβώνετε την καλωδιοταινία και προσέξτε να μην σπάσετε το κούμπωμα του κονέκτορα. 

5)Προσοχή κατά την εφαρμογή του ανταλλακτικού ώστε να μην δημιουργηθεί πρόβλημα κατά την εγκατάσταση. 

Τα ανταλλακτικά μέρη προορίζονται μόνο για εξειδικευμένους πιστοποιημένους τεχνικούς. 

Η εταιρεία μας παρέχει 7 μέρες DOA στα ΟΕΜ ανταλλακτικά. Προϋπόθεση εφόσον δεν έχουν αφαιρεθούν τα προστατευτικά ή δεν έχει γίνει προσπάθεια εγκατάστασης, σύμφωνα με τους όρους της εταιρείας μας.

Δεν θα γίνεται επιστροφή του προϊόντος με φθορά (σπάσιμο, υγρασία, εκδορές κ.α).

Όλα μας τα ανταλλακτικά φέρουν σφραγίδα της εταιρείας μας.

Τα συμβατά ανταλλακτικά κατασκευάζονται από τρίτο εργοστάσιο τα οποία μπορεί να έχουν διαφορά στην ποιότητα χρωμάτων ή φωτισμού ή γενικά κατασκευαστικές διαφορές σε σχέση με το γνήσιο.

Εγγύηση Εφόρου Ζωής σε προϊόντα Apple με το ειδικό σημα

  1.  Η εγγύηση διάρκειας ζωής ισχύει για LCD με κατασκευαστικά ελαττώματα ή νεκρή LCD
  2.  Εφόρου Ζωής καλύπτει μόνο το ανταλλακτικό και όχι την εργασία 
  3.  Η εγγύηση διάρκειας ζωής δεν ισχύει για ζημιές σε κρούση και πτώση.    
  4.  Η υπηρεσία δεν δέχεται επιστροφές με ζημιές που προκλήθηκαν από τεχνικό ή οποιοδήποτε εγκατέστησε το προϊόν και αφορά μόνο εξειδικευμένους πιστοποιημένους τεχνικούς-εξουσιοδοτημένα καταστήματα.
  5. Το ανταλλακτικό δεν θα πρέπει να φέρει έντονα σημάδια χρήσης από γραντζουνιές και πτώσεις και θα πρέπει να είναι άρτιο.

Τα συμβατά ανταλλακτικά κατασκευάζονται από τρίτο εργοστάσιο τα οποία μπορεί να έχουν διαφορά στην ποιότητα χρωμάτων ή φωτισμού ή γενικά κατασκευαστικές διαφορές σε σχέση με το γνήσιο.


Επιστροφή Προϊόντος – Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Στη περίπτωση που το προϊόν είναι προβληματικό, η επιστροφή του γίνεται με βάση τη πολιτική DOA που ισχύει για κάθε κατασκευαστή, χωρίς χρέωση μεταφορικών. Επειδή κάποιοι κατασκευαστές, παρέχουν υποστήριξη στο χώρο του πελάτη, είναι σημαντικό να επικοινωνήσετε με τον πάροχο της εγγύησης.

Στην περίπτωση που το προϊόν είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε,ή απλά θέλετε την ακύρωση της παραγγελίας σας,η για οποιοδήποτε άλλο λόγο, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την αγορά του και μόνο για τα άθικτα προϊόντα. Επιστροφή του προϊόντος, σε αυτή τη περίπτωση, μπορεί να γίνει μόνο όταν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και με πλήρη αυθεντική συσκευασία. Αφορά Μόνο αποδείξεις και πελάτες Λιανικής βάση Ν.2251/94.

Τα έξοδα μεταφοράς καλύπτονται από το MediaRam σε περίπτωση που το προϊόν επιστρέφεται επειδή είναι προβληματικό(DOA) ή διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε. Σε κάθε άλλη περίπτωση τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν εσάς.

Μετά την επιστροφή και αφού ελεγχθεί το προϊόν, θα σας αποστείλουμε το σωστό προϊόν ή αντίστοιχα το επισκευασμένο-αντικατεστημένο από εγγύηση.

Η εγγύηση σε ανταλλακτικά προϊόντα (Εξαρτήματα) δεν ισχύει εφόσον γίνει η τοποθέτηση από μη εξουσιοδοτημένο τεχνικό και εφόσον αφαιρεθούν τα προστατευτικά αυτών.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή ή χρησιμοποιημένα η ΕΤΑΙΡΕΙΑ έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τίνος σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη προς το εισπραχθέν τίμημα.

Ακύρωση Παραγγελίας

Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις :

Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελιάς μπορείτε να πατήσετε το κουμπί «Ακύρωση» που βρίσκεται κάτω αριστερά στην οθόνη σας. Κάνοντας «κλικ» σε αυτό διακόπτεται αυτόματα η διαδικασία παραγγελιάς.

Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε το 217 000 7788 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή της παραγγελιάς σας.

Μετά την παραλαβή του προϊόντος, καλέστε μας στο 217 000 7788 ή επικοινωνήστε μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου, εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελιάς. Ένας συνεργάτης μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα και θα σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές σας.

Η δυνατότητα αυτή σας προσφέρεται μέχρι τη στιγμή που θα συντελεστεί η αποστολή της παραγγελίας σας. Μετά το χρονικό αυτό σημείο δεν είναι δυνατή η ακύρωση μέσω του on line μηχανισμού και θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας (στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να επωμιστεί τε το κόστος μεταφορικών αποστολής και επιστροφής της παραγγελίας, το οποίο είναι 3 ευρώ με Φ.Π.Α.)

Δικαίωμα υπαναχώρησης

  1. Από την ημέρα της υποβολής της παραγγελίας του πελάτη έως και την πάροδο επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης παροχής υπηρεσιών (όταν πρόκειται τέτοια σύμβαση), ή από την παράδοση (όταν πρόκειται για προϊόντα) και μάλιστα όταν είναι πολλά στην ίδια παραγγελία από την παράδοση και του τελευταίου ενώ όταν υπάρχει υποχρέωση παράδοσης προϊόντων σε τακτά διαστήματα από την παράδοση του πρώτου, ο πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση.
  2. Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη για τον πελάτη και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν αμεταχείριστο, ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους. Υπαναχώρηση δεν νοείται σε περίπτωση που ο πελάτης έχει χρησιμοποιήσει ή ενεργοποιήσει το είδος έστω και μια φορά οπότε το προϊόν θεωρείται πλέον μεταχειρισμένο.
  3. Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν. 


  1. Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται στην περίπτωση που η αγορά εξοφλήθηκε με χρέωση μέσω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας ως εξής: η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει τη τράπεζα με την οποία συνεργάζεται για τη διεκπεραίωση των συναλλαγών αυτών, για την ακύρωση της εν λόγω συναλλαγής (οπότε αυτή εν συνεχεία, εφόσον δεν τυγχάνει η ίδια εκδότρια της εν λόγω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας, θα διαβιβάσει την ενημέρωση για την ακύρωση της συναλλαγής στην εκδότρια της κάρτας, τράπεζα για να προβεί σε ακύρωση της χρέωσης με βάση την πολιτική που εκάστοτε εφαρμόζει και τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη). Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ κατόπιν της ενημέρωσης αυτής προς τη συνεργαζόμενη τράπεζα, δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που αποφασίζει η εκδότρια της κάρτας τράπεζα και ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση της τράπεζας με τον πελάτη
  2. Δεν επιστρέφονται δαπάνες παράδοσης μόνον αν ο πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Επίσης ο πελάτης υποχρεούται (εκτός εάν ο προμηθευτής έχει προσφερθεί να παραλάβει τα αγαθά ο ίδιος) να επιστρέφει τα προϊόντα εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία κοινοποίησε την υπαναχώρηση.
  3. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται να αποκρούσει την δήλωση υπαναχώρησης αν το είδος δεν προσφέρεται προς επιστροφή νομίμως και προσηκόντως, δηλαδή στην κατάσταση που παραδόθηκε και όχι μεταχειρισμένο. Ο πελάτης, εφόσον η ΕΤΑΙΡΕΙΑ κατά την ελεύθερη κρίση της και κατά παρέκκλιση, δεχθεί επιστροφή μεταχειρισμένου είδους ενόψει υπαναχώρησης, ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία για την εύλογη μείωση της αξίας του είδους, λόγω της χρήσης του. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό. Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τα παρασχεθέντα μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης. Εάν ο καταναλωτής ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης τυχόν συνδεδεμένες συμβάσεις λήγουν αυτομάτως, χωρίς κανένα κόστος για τον πελάτη.


  • Επιστροφές Χρημάτων

Εάν θέλετε να ακυρώσετε μία παραγγελία και την έχετε ήδη εξοφλήσει μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας μας ή μέσω πιστωτικής κάρτας παρακαλούμε ενημερώστε μας με ένα απλό τηλέφωνο στοστο τηλ. 217 000 7788 στο e-mail retail@media-ram.gr αφορά παραγγελίες που δεν έχουν διεκπεραιωθεί αποσταλεί.Η διαδικασία επιστροφής χρημάτων ανάλογα τη τράπεζα μπορεί να διαρκέσει από 3-20 εργάσιμες ημέρες. Επιστροφές χρημάτων γίνονται μόνο όταν δεν υπάρχουν διαθέσιμα τα προϊόντα που παραγγείλατε ή για ακύρωση παραγγελίας εφόσον δεν έχει αποσταλεί το προϊόν.Εφόσον έχετε παραλάβει το προϊόν και θέλετε ακυρωση της παραγγελίας, θα γίνει ο σχετικός έλεγχος για το άθικτο της συσκευασίας και θα σας γίνει Πίστωση του ποσού για μελλοντική αγορά.Η εταιρεία μας δε φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση που το προϊόν δε καλύπτει τις προδιαγραφές που αναφέρονται από τον αντιπρόσωπο ή τις ανάγκες σας.











































Επιστροφές Rma θα γίνονται δεκτές μόνο με τον αριθμό επιστροφής που σας έχει εκδοθεί και στο κατάστημα μέχρι τις 3 το μεσημέρι.

ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ Δευτέρα-Παρασκευή 9:30-18:00 217 000 7788


για Λιανικής retail@media-ram.gr

Για Χονδρικής b2b@media-ram.gr

(εκτός αργιών) για πληροφορίες.

Οδηγίες Χρήσης και Εγγύησης

Η εγγύηση για όλα τα εξαρτήματα-ανταλλακτικά για κινητά τηλέφωνα tablet υπολογιστές είναι 3 μήνες και αφορά μονο εξουσιοδοτημένους πιστοποιημένους τεχνικούς. Σε κάθε άλλη περίπτωση το ανταλλακτικό δεν συνοδεύεται από καμία άλλη εγγύηση παρά μονο με 7 Μέρες DOA με Test on Air και εφόσον δεν αφαιρεθούν τα προστατευτικά αυτών ή δεν είναι στην αρχική του κατάσταση, βάση Ευρωπαϊκής Νομοθεσίας.

Τα συμβατά ανταλλακτικά κατασκευάζονται από τρίτο εργοστάσιο τα οποία μπορεί να έχουν διαφορά στην ποιότητα χρωμάτων ή φωτισμού ή γενικά κατασκευαστικές διαφορές σε σχέση με το γνήσιο.